e-policy


η νέα υπηρεσία εισάγει μια “Smart & Simple” λογική, σε μια άλλοτε χρονοβόρο και σύνθετη διαδικασία. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση του, από την συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και υπογραφή εγγράφων και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.

πλήρως ψηφιοποιημένη η διαδικασία ασφάλισης

η τεχνολογία στην υπηρεσία των Ασφαλισμένων

η υπηρεσία e-policy προσφέρει μια σειρά από οφέλη, όπως:

  • εκμηδένιση του χρόνου ανταπόκρισης
  • κατάργηση της γραφειοκρατίας και
  • εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, που διασφαλίζεται μέσω του συνδυασμού ψηφιακών υπηρεσιών για τους πελάτες !

παραδοσιακά, η σύναψη της ασφάλισης, απαιτούσε τη φυσική παρουσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή σε επιμέρους ενδιάμεσα στάδια, δεσμεύοντας παραγωγικό χρόνο εργασίας.
προχωρησαμε  στην ψηφιοποίηση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται, από τη συμπλήρωση της αίτησης ασφάλισης, μέχρι την τελική έκδοση και αποστολή του ασφαλιστηρίου στον πελάτη.

πώς λειτουργεί;

1. O Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής συμπληρώνει ηλεκτρονικά, σε συνεργασία με τον πελάτη την Αίτηση Ασφάλισης.

2. Αυτομάτως ο πελάτης λαμβάνει e-mail προκειμένου να πιστοποιήσει και να επιβεβαιώσει τα στοιχεία της αίτησής του. Υπογράφει ηλεκτρονικά την αίτηση, ενώ έχει τη δυνατότητα και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αρχείο της. Έτσι, χάρη στην αυτοματοποιημένη υπηρεσία e-sign, η ταυτοποίηση του χρήστη και η αποδοχή της αίτησης πραγματοποιείται με ένα κλικ!

3. Άμεσα, ξεκινά η διαδικασία του ψηφιακού Undewriting, δηλαδή των ασφαλιστικών διαδικασιών που απαιτούνται για την έγκριση της αίτησης και την έκδοση του ασφαλιστηρίου.

4. Στη συνέχεια, εκδίδεται το e-ασφαλιστήριο, το οποίο ο ασφαλιστής μπορεί να στείλει ηλεκτρονικά, μέσω e-mail στον πελάτη.

5. O ασφαλισμένος λαμβάνει, στο προσωπικό mail που έχει δηλώσει το ασφαλιστήριό του, καθώς και τις εκ του νόμου Δηλώσεις Αποδοχής και Προστασίας των Προσωπικών του Δεδομένων, τα οποία υπογράφει ηλεκτρονικά με ένα κλικ, ενώ καταγράφονται η ώρα παραλαβής και τα στοιχεία του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την πλήρως ψηφιοποιημένηpaperless και προσωποιημένη διαδικασία του e-policy o ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να εκτελεί μια πληθώρα εργασιών χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται πολύτιμος παραγωγικός χρόνος, ενώ ο πελάτης απολαμβάνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, έχοντας πρόσβαση στα ασφαλιστικά του έγγραφα ανά πάσα στιγμή.

Επίσης, η παρακολούθηση και η διαχείριση της διαδικασίας πραγματοποιείται εύκολα, από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον.
O Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδοποιήσεις και να διαχειρίζεται τη σχέση του με τον ασφαλισμένο, . Μέσω της πλατφόρμας δίνεται επίσης η δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων για την πληρωμή των ασφαλίστρων, μέσω sms, αλλά και διαφόρων χρηστικών εγγράφων, όπως ο οδηγός ασφάλισης και οι όροι του ασφαλιστηρίου, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση.